sâmbătă, 6 februarie 2010

IN LUMINA SINELUI DIVIN...




Ma pierd pe strazile vietii cautind CUNOASTEREA ... si nimeni nu poate sa mi-o reveleze mai bine decit SINELE DIVIN. Imi caut identitatea si nu mai gasesc nici un reper fiindca in SINELE DIVIN formele umane si-au pierdut efemeritatea ...s-au estompat odata cu clipele in care s-au creat, dizolvindu-se in LUMINA lui EU SUNT.
Coborind profund in CEEA CE SUNT, descopar claritatea din care a fost si este creata LUMINA.Fara forme difuze, fara limite sufocante, fara atribute si fara gindire. In expansiunea creata, mintea isi dizolva ideile in profunda intelegere si acceptare ale lui EU SUNT.Bratele Intelepciunii imi cuprinde microuniversul redindu-mi alt contur existential...cel al unei stari de A FI, de a fiinta in centrul Luminii activind culorile in loc de forme, intuitia in loc de gindire, iubirea in loc de indiferenta, actiunea in loc de compromis.Din punctul inifinit al lui EU SUNT creatia isi etaleaza alte repere de fiintare prin Constiinta elevata ce devine bagheta cu care se ancoreaza fiecare fiinta in acest spatiu ce isi schimba in fiecare clipa vibratia si structura.
In recunoasterea absoluta a lui EU SUNT creatia isi are propria raspundere purtind cu ea simbolul perfectiunii, depasind dualitatea … bine si rau, corect sau imperfect. Curiosi ne indreptam pasii firavi, dar siguri, spre o lume dincolo de idei si forme, dincolo de limitari si abstractizari, o lume in care curgerea claritatii si armoniei e o stare de A FI, stare ce declara fiintarea in AICI SI ACUM. Absorbind energia noua ca o noua existenta, ancoram tot in acelasi corp, noua PREZENTA...prezenta lui UNU...ca principiu ETERN prin care Creatia isi preamareste CREATORUL!


Niciun comentariu: